website

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Ja dat kan zeker. Wil je jouw E-Fold product retourneren, vul dan eerst het retourformulier op de ruilen en retourneren pagina in en stuur deze op naar retour@e-fold.nl.

Onze gemiddelde levertijd is 3 werkdagen. Er wordt een track & trace code toegestuurd via de mail. Op deze manier kun je je bestelling volgen. Kijk voor meer informatie op onze Bestellingen en Levering pagina.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het wel eens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.

Heb je 1 dag na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

E-Fold werkt met verschillende leveranciers. Hierdoor kan het zijn dat producten afzonderlijk van elkaar worden verzonden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Zo niet, neem dan contact met ons op via klantenservice@e-fold.nl of via het contactformulier op onze contactpagina.

Vanaf een besteding van €50,- is de verzending GRATIS. €8,95 voor bestellingen onder de €50.
E-Fold bezorgd alleen binnen Nederland.

Je kunt een mail sturen naar klantenservice@e-fold.nl of je kunt het contactformulier op de contactpagina invullen.

Een adreswijziging voor een (lopende) bestelling kun je via de mail doorgeven: klantenservice@e-fold.nl. Ook kun je het contactformulier op onze contactpagina invullen.

iDEAL - Met iDEAL betaal je ontzettend eenvoudig. De betaling wordt meteen na afronding overgeschreven en uw bestelling zal dus direct verwerkt worden. Wanneer je bent aangesloten bij één van de volgende banken kunt je gebruik maken van iDEAL: Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, SNS Bank, ING, Triodos Bank, Van Lanschot of de Friesland Bank. Kies bij betaalopties voor iDEAL en kies de bank naar keuze.

In3 - Je kunt sinds kort rentevrij en in termijnen betalen met In3.

Creditcard
- Je kunt met creditcard betalen in de webshop van E-Fold. Wij accepteren Mastercard en Visa. Kies de optie ''betalen met Creditcard'' in het afrekenscherm en volg de instructies.

PayPal - Je kunt er ook voor kiezen om te betalen met PayPal. Jouw gegevens worden bij deze betaalmogelijkheid niet verstrekt aan de webwinkel maar blijven onder toezicht van PayPal.

Bankoverschrijving - Je kunt je bestelling ook afrekenen per bankoverschrijving. Dit betekent dat je de bestelling bijvoorbeeld via internetbankieren kunt betalen. Zodra het volledige bedrag is bijgeschreven, versturen we jouw bestelling. Je wordt na het kiezen voor de betaling per bankoverschrijving, doorverwezen naar een externe pagina van Multisafepay. Hier dien je de stappen te volgen om middels een bankoverschrijving te betalen. Let op: bij een bankoverschrijving kan het 1 à 2 werkdagen duren om jouw betaling te verwerken. Pas na ontvangst van jouw betaling wordt jouw bestelling verwerkt. Indien je jouw bestelling sneller wilt ontvangen, kies dan een andere betaalmethode.

Apple Pay - Met Apple Pay kunnen gebruikers met hun iPhone, of iPad gemakkelijk, snel en veilig kunnen betalen in winkels, apps en websites.

Shopify Payment - Shopify Payment is een ingebouwde betalingsgateway van Shopify waarmee bedrijven transacties kunnen verwerken en gemakkelijk betalingen van klanten kunnen accepteren.

In termijnen betalen met In3 is rentevrij en erg makkelijk. Klik hier voor de voorwaarden.

Nee, E-Fold heeft geen fysieke winkel en/of showroom. Wel kunt u een testrit inplannen via de homepagina of de link in het hoofdmenu.

Alle Bohlt elektrische vouwfietsen (inclusief accu) komen met een zorgeloze 24 maanden garantie.
Alle ADO E-Bike elektrische vouwfietsen (inclusief accu) hebben een zorgeloze garantie van 12 maanden.
Alle Gocycle elektrische vouwfietsen (inclusief accu) zijn voorzien van een zorgeloze 24 maanden. (kijk voor gedetailleerde garantievoorwaarden bij het model zelf, onder het tabblad specificaties).

Als je een klacht hebt over een artikel of een bestelling dan willen wij dit graag voor je oplossen. Stuur een mail naar klantenservice@e-fold.nl of vul het contactformulier op de contactpagina in.

Voor klachten over bestellingen hebben we foto's en uw bestelnummer nodig om jouw klacht te kunnen beoordelen. Zorg alstublieft dat je deze gemaakt hebt. Wij staan graag voor je klaar om jouw klacht op te lossen.

Nee helaas kun je geen bestelling plaatsen vanuit het buitenland. E-fold.nl bezorgd alleen in Nederland.

Nee, bij ons is het helaas niet mogelijk om een verzekering af te sluiten.

Kortingscode
Liquid error (snippets/cart-drawer line 228): product form must be given a product

Wat zoek je?