Klachtenpagina
Bij E-Fold zetten we ons in om je de beste kwaliteit producten en diensten te bieden. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Echter, we begrijpen ook dat er momenten zijn dat dingen niet helemaal gaan zoals gepland. Als je niet helemaal tevreden bent met jouw aankoop of ervaring met onze diensten, horen wij dat graag van je.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@e-fold.nl. Geef ons zoveel mogelijk details over jouw probleem, zodat wij een duidelijk beeld te krijgen van de situatie. Dit helpt ons om op maat gemaakte oplossingen te bieden die passen bij jouw specifieke behoeften.
We streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren en zullen er alles aan doen om de situatie snel naar tevredenheid op te lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.